Tutkimukseen haetaan osallistujia!

Keskustelualue Aspergerlasten vanhemmille.

Tutkimukseen haetaan osallistujia!

ViestiKirjoittaja kmpolv » 07. Tammi 2012 15:35

Hei, olen Turun avoimessa yliopistossa erityspedagogiikan aineopintoja suorittava opiskelija. Teen pro-seminaarityötäni aiheesta "Autistinen lapsi perheen arjessa - rajoite vai rikkaus?" ja tutkimuksessani haluaisin selvittää millaista on perheen arki lapsen kanssa, jolla on autismi, sekä selvittää perheen voimavaroja ja jaksamista. Tätä tutkimusta varten tarvitsisinkin Teiltä sähköpostitse vapaamuotoisia kirjoitelmia aiheesta "autistinen lapsi perheemme arjessa". Kirjoitelmassa haluaisin Teidän perehtyvän erityisesti näihin aiheisiin: miten autistinen lapsi vaikuttaa arkeen, mitä tekijät koette haastavina, mistä saatte voimaa arkeen, mistä koette saavanne tukea. Kirjoitelmassa olisi hyvä ilmetä lapsen ikä ja sukupuoli, mutta muita tietoja ei tarvitse ilmoittaa. Kaikki tieto on täysin luottamuksellista ja lapsen ikää ja sukupuoltakin tarvitaan vain, kun verrataan saatuja tuloksia aikaisempiin tutkimuksiin. Tutkimukseen osallistuminen on täysin vapaaehtoista, mutta toivoisin
silti, että jaksaisitte jakaa kokemuksianne kanssani jotta saisin mahdollisimman kattavan kuvan tutkimustani varten.

Otan kirjoitelmia vastaan osoitteeseen kmpolv@utu.fi, 1.2.2012 asti.

Kiitän jo etukäteen kaikkia tutkimukseeni osallistujia ja toivotan oikein hyvää vuoden alkua!

Karoliina Polvi
kmpolv

Re: Tutkimukseen haetaan osallistujia!

ViestiKirjoittaja 30.9.2015 » 30. Syys 2015 17:33

Kopioitko jostain lopputyösi aiheet? Kuinka sinulla nykyisin menee? Itse olen ilman yliopisto-opintoja vaikuttanut kansainvälisellä tasolla autisminkirjon henkilöiden asioihin myönteisesti sekä nostanut esiin arvoja, joita kaikkien autististen henkilöiden kanssa työskentelevien tulisi osata noudattaa.
30.9.2015

Paluu Aspergerlasten vanhemmille