turha viestien sensuroittaminen

Asialliset palautteet sekä foorumin kehittämisehdotukset tähän ketjuun.
Tässä osiossa voit keskustella myös halutessasi ihan mistä muustakin aiheesta, foorumin esittelyketjussa mainittujen arvojen puitteissa.

Keskustelu ei vaadi rekisteröitymistä palveluun.
Kiitos vaivannäöstäsi sekä yhteistyöstäsi.

turha viestien sensuroittaminen

ViestiKirjoittaja ?? » 18. Touko 2012 14:33

Hei "ad", miksi kävit suomifoorumilta taas sensuroittamassa turhaan viestejä?
??

Re: turha viestien sensuroittaminen

ViestiKirjoittaja Vieras » 18. Touko 2012 15:55

"Älkää poistako tätä

-Ystäväni lähti jo pitkään jatkuneen vaikean elämäntilanteensa jälkeen, josta hän juuri ja juuri oli selvinnyt, hakemaan vertaistukea as-diagnosoituna aspalstalta, josta oli ollut vuosia poissa, olisi jopa ollut valmis auttamaan liittoa omakustanteisesti painattamalla esitteitä aspergeraiheesta ja toimittamaan niitä eteenpäin.

Mitä tämän jälkeen tapahtui?

-Miksi et kysy aspalstalla jos kysymys siihen liittyy?
Tuskin kovin monikaan aspaltan käyttäjä tätä foorumia lukee..

-Aloittaja ei todennäköisesti halua kirjoittaa sinne.

-Hän taisi kertoa jostain mökistä jonne oli valmis tarjoamaan omakustanteisesti kyydityksen, jotta autisminkirjolaiset voisivat päästä rentoutumaan luonnon keskelle halutessaan, ei siinä varmaan mitään sen kummempaa. "
Vieras

ViestiKirjoittaja ad » 18. Touko 2012 20:57

?? kirjoitti:Hei "ad", miksi kävit suomifoorumilta taas sensuroittamassa turhaan viestejä?

En minä mitään sensuroi.. Sinä taas.....
ad

ViestiKirjoittaja ?? » 18. Touko 2012 21:47

ad kirjoitti:
?? kirjoitti:Hei "ad", miksi kävit suomifoorumilta taas sensuroittamassa turhaan viestejä?

Mitä minä taas..minunko syytäni kaikki siis onkin? Sinun ilmeisesti on vaikea ilmaista itseäsi muuten kuin sensuroittamalla tekstejä eri foorumeilta?
??

ViestiKirjoittaja ad » 18. Touko 2012 22:08

?? kirjoitti:
ad kirjoitti:

Mitä minä taas..minunko syytäni kaikki siis onkin? Sinun ilmeisesti on vaikea ilmaista itseäsi muuten kuin sensuroittamalla tekstejä eri foorumeilta?

Mitä foorumeita olen sensuroinut?
ad

ViestiKirjoittaja ?? » 18. Touko 2012 22:13

Kanssasi olisi helpompi kommunikoida jos kirjoittaisit jatkossa omalla oikealla nimelläsi.
??

ViestiKirjoittaja ad » 18. Touko 2012 22:22

?? kirjoitti:Kanssasi olisi helpompi kommunikoida jos kirjoittaisit jatkossa omalla oikealla nimelläsi.

Miksi haluat tietää nimeni?
ad

ViestiKirjoittaja ?? » 15. Kesä 2017 22:57

ad kirjoitti:
?? kirjoitti:Kanssasi olisi helpompi kommunikoida jos kirjoittaisit jatkossa omalla oikealla nimelläsi.

Miksi haluat tietää nimeni?

Mitä pahaa tuossa on jos kysyn nimeäsi? Nimimerkkien kanssa on kohtuu turhauttavaa kiistellä tai keskustella yleensäkään sen enempää mistään kun ei tiedä henkilön taustoja sen tarkemmin, jotka paljon vaikuttavat siihen miten häneen tulisi suhtautua loukkaamatta henkilöä.

Anonymous on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo 15. Kesä 2017 22:57
??

Paluu Palautetta foorumista