Foorumin tavoitteet vuodelle 2015

Asialliset palautteet sekä foorumin kehittämisehdotukset tähän ketjuun.
Tässä osiossa voit keskustella myös halutessasi ihan mistä muustakin aiheesta, foorumin esittelyketjussa mainittujen arvojen puitteissa.

Keskustelu ei vaadi rekisteröitymistä palveluun.
Kiitos vaivannäöstäsi sekä yhteistyöstäsi.

Foorumin tavoitteet vuodelle 2015

ViestiKirjoittaja Admin » 29. Heinä 2015 18:11

täydennys

kohta 1)

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13719935 ... -syrjintaa

Aloittaja voisi täsmentää viestinsä tarkoitusta perustellen.
Admin

Re: Foorumin tavoitteet vuodelle 2015

ViestiKirjoittaja rekisteröity » 29. Heinä 2015 18:22

Mitä tarkoitat? Kuinka laajasti olisi hyödyllistä perustella näkemyksensä?
rekisteröity

Re: Foorumin tavoitteet vuodelle 2015

ViestiKirjoittaja Eriarvoistettu » 15. Kesä 2017 18:33

Psykoterapeutille (vuosi 2007)

"Minun ei tarvitse hyväksyä sitä, että minua kohdellaan eriarvoistavasti ihmisenä toisiin verrattuna. Kaikista raa'inta on häipyä kertomatta minne lähtee ja koska. Mitä sinä olisit mieltä siitä, jos kertoisin lähteväni esim. ensi viikolla yksin metsään ilman puhelinta tai tietokonetta ja hävittäisin jälkeni siten, ettei kukaan koskaan saisi tietää missä olen tai mitä minulle on tapahtunut? Eikö sinusta yhtään tuntuisi pahalta ja voisit jatkaa elämääsi muutaman kuukauden jälkeen aivan normaaliin tapaan? Sinä olet tekemässä minulle toistamiseen nyt tämän, minkä olen joutunut kokemaan sairaan psykoterapeutin taholta, jonka ammatinharjoittaminen jäi siihen."

Se neuropsykiatrisesta erilaisuudesta kärsivien henkilöiden psykoterapioista vuoteen 2015 asti Suomenmaassa. Tässä tapauksessa siis psykoterapeutti katkaisi hoitosuhteen epämääräisistä syistä, joista asiakkaalle koitui monien vuosien lähes kestämätön tuskatila, jota nimitetään Traumapohjaiseksi stressireaktioksi psykoterapeutin aiheuttamana.

Anonymous on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo 15. Kesä 2017 18:33
Eriarvoistettu

Paluu Palautetta foorumista