Suden aika

Asialliset palautteet sekä foorumin kehittämisehdotukset tähän ketjuun.
Tässä osiossa voit keskustella myös halutessasi ihan mistä muustakin aiheesta, foorumin esittelyketjussa mainittujen arvojen puitteissa.

Keskustelu ei vaadi rekisteröitymistä palveluun.
Kiitos vaivannäöstäsi sekä yhteistyöstäsi.

Re: Suden aika

ViestiKirjoittaja Minä » 02. Tammi 2016 21:40

Hei

Olen käynyt lukemassa foorumia jo pidemmän aikaa ja tahtoisin antaa yhden kehitysehdotuksen, eli voisiko tänne perustaa jonkin ketjun tai osion, jossa kerrottaisiin tällä foorumilla toimivien verteistukihenkilöiden yhteystiedoista jotain, vaikka sähköpostiosoite tai puhelinnumero, johon tarvittaessa voisi ottaa tilanteen vaatiessa yhteyttä. Tämä siis vain kehitysehdotuksena. :mrgreen: Tuo symboli vain ihan päivänpiristykseksi.
Minä

Re: Suden aika

ViestiKirjoittaja Wolfic » 15. Kesä 2017 18:04

Moikka ja hyvää iltaa kaikille

Linkitän tällaisen tänne nyt, koska en keksinyt parempaakaa paikkaa tällaiselle tällä hetkellä, voin siirtää sen jossain vaiheessa oikeaan ketjuun, mikäli tarvetta, eli

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14067307 ... -sairaudet

Tältä foorumilta löytynee useita autismin kirjon henkilöitä, jotka rakastavat eläimiä. Siksi tahdoin linkittää tämän suomi24-foorumin saksanpaimenkoirapalstan ketjun tänne. Jostain kuulin, että tämän foorumin ylläpitäjällä on joskus ollut sellainen foorumi olemassa kuin Saksanpaimenkoiran Sairaudet, jossa oli todella hienosti ja asiallisesti faktoihin perustuen kerrottu lähes kaikista sairauksista, mitä sakemanneilla voi ilmetä, varsinkin niistä tyypillisimmistä. Harmi, että foorumi lopetettiin. Taitaa olla noin 8 vuotta aikaa siitä.

Anonymous on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo 15. Kesä 2017 18:04
Wolfic

Edellinen

Paluu Palautetta foorumista