Missä avoimmuus/rehellisyys

Missä avoimmuus/rehellisyys

ViestiKirjoittaja Täältä löytyy » 10. Heinä 2015 20:45

Täältä löytyy

Re: Missä avoimmuus/rehellisyys

ViestiKirjoittaja Asperger50v » 19. Loka 2015 19:10

Selailin nettiä ja eksyin tälle sivustolle jo vuosia sitten, ensimmäisen kerran kirjoitin tänne vuonna 2011 ja päätin jatkaa kirjoittamista edelleen. Kirjoitan saman viestin tänne vielä kertaalleen, mitä silloin, kun foorumi perustettiin eli nyt on pakko puuttua asiaan vaihteeksi.

Kuinka hirvittävän epäoikeudenmukaisia suomalaiset voivatkaan olla! Erään autistin tuntevana voin vain todeta kuinka lämminsydäminen ja kaikkia kohtaan oikeudenmukainen henkilö hän on. Useat ymmärtävät väärin häntä ikävä kyllä. Olen toiminut kansainvälisissä tehtävissä ja tämän autistin tunnen sillä olen hänen naapurinsa, asumme vierekkäisissä rapuissa. En hyväksy minkäänlaista syrjintää missään muodossa. Ystäväni kertoi minulle tämän Asperger-henkilön ylläpitämästä foorumista, jonka nimi on Aspergerinfo, johon jatkossa aion kirjoittaa mielipiteitäni erilaisten ihmisten kohtaamisesta. Kiinnostuin aiheesta sillä olen kiertänyt maailmaa paljon, nähnyt erilaisia kulttuureja ja tahdon tuoda oman näkemykseni keskusteluihin koskien ihmisten erilaisuutta eri näkökulmista pohdittuna.
Asperger50v

Paluu Autismi