Elämän hidastaminen

Asialliset palautteet sekä foorumin kehittämisehdotukset tähän ketjuun.
Tässä osiossa voit keskustella myös halutessasi ihan mistä muustakin aiheesta, foorumin esittelyketjussa mainittujen arvojen puitteissa.

Keskustelu ei vaadi rekisteröitymistä palveluun.
Kiitos vaivannäöstäsi sekä yhteistyöstäsi.

Re: Elämän hidastaminen

ViestiKirjoittaja Admin_ » 14. Tammi 2016 05:34

Hei.

Tiedättekö, miksi kirjoitan tämän viestini tähän ketjuun?

Minulla olisi asiaa.

Oletteko kiinnostunut kirjojen lukemisesta? Oletan, että olette. Voin olla myös väärässä. Toisaalta uskoisin olevani oikeassa, eli en vain usko, vaan Olen.

Ilmoitin kirjastoon, etten aina pääse välttämättä poistumaan kotoani sairauteni vuoksi. Minulla on siitä lääkärintodistus olemassa. Kirjastosta sanottiin, että he voisivat tuoda minulle netin välityksellä varaamani kirjat suoraan kotiini. Kohtuullisen hyvää palvelua siis kaupungilta. Kirjastotoimi on kehittynyt jonkin verran 40 vuoden aikana, toisin kuin esim. sairaanhoitopalvelut pääkaupunkiseudulla. Toimitaankohan muualla maassa samalla tavalla eli jos asut jossain korvessa ja lähimpään kirjastoon on esim. 100 km matka, tuodaan kirjastosta kirjat kotiovelle, eikä se maksa mitään? Tässä olisi jollekin aktiiviassille työnsarkaa vietäväksi asioita eteenpäin, mikäli tuonlaista palvelua ei vielä kaikkialta maastamme löydy. Kerrankin voin sanoa olevani tyytyväinen saamaani kohteluun.
Admin_

ViestiKirjoittaja Suomineito » 14. Tammi 2016 21:52

Kirjoititko tähän ketjuun vain siksi, että yrität "jarrutella" asioiden eteenpäinviemistä?
Suomineito

ViestiKirjoittaja Vieras » 27. Tammi 2016 08:56

Tämä itseasiassa varmaankin kuuluisi tuonne toiseen ketjuun "teksti- ja sähköpostiviestit", mutta kirjoitan nyt tähän, koska tämä mielestäni on aiheelleni paras paikka kirjoittaa. Eli; onko teistä kukaan koskaan kirjoittanut sellaisesta asiasta kuin asperger-henkilön häätäminen taloyhtiöstä ts. assivanhuksen häätäminen taloyhtiöstä. Ja sen jälkeen heti ilmoittanut tekstiviestitse kaupungin ylilääkärille siitä? Tai/sen lisäksi kirjoittanut viestin loppuun vielä jos vaikka haluaisi puhua asiasta; onko sinulla tällä hetkellä kiire, ja jos niin mihin?
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 15. Kesä 2017 18:01

Luitteko suomifoorumilta, mitkä ovat Folkhälsanin tavoitteet eli tarjota senioripalveluja ikäihmisille mm. pääkaupunkiseudulla. Eräs tuttavani soitti sinne viime viikolla saaden vastauksen, ettei heillä ole tarjota minkäänlaista tukea vammaisille autisminkirjon henkilöille, mikäli he ovat suomalaisia. Heidän palveluistaan vastaavaa henkilöä ei tavoitettu, sillä hänellä on ollut jo pitkään muuta tekemistä.

Anonymous on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo 15. Kesä 2017 18:01
Vieras

Edellinen

Paluu Palautetta foorumista